HTML

... teljesítve

2010.10.16. 15:25 :: Kayama

Előző bejegyzésem egy 'bazinagy' fába vágott fejszéről szólt... Jelentem, a feladatot elvégeztem, beküldtem a megfejtést. Legalábbis az általam prezentálható megfejtés-szerűséget. Rájöttem menet közben pár dologra, és még jól el is fáradtam. Bevallom őszintén, mégis nagyon élveztem ezt a próbamunkát. Adat- és információgyűjtéssel párosult a célirányos fejtörés - remek volt!

Mókás, hogy egy versem utolsó sorai járnak most a fejemben - eme fejszehajigálós dolog kapcsán...

"Hiszek magamban, Benned, a csendben,
és hiszek, hiszek az Úristenben!"

Akkor talán, higgyünk végre magunkban ;)

Szólj hozzá!

Címkék: lehetőség feladat

A bejegyzés trackback címe:

https://karcok.blog.hu/api/trackback/id/tr802375974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása