HTML

Karcok

Nefelejcs-fal - felírom, hogy el ne felejtsem...

Friss topikok

Linkblog

Felöltöztetve...

2010.10.09. 19:03 :: Kayama

... egy jóképű pucolás után. Avagy a mezítelen kinézés.

Bővebben: kihasználva ezeket a csodás, szikrázó, kellemes októberi napokat, gyors ablakpucolásra adtam a fejem - illetve, adta a bánat, pucoltam ablakot pucolni. Ilyenkor ugye az ember leánya lecsalogatja a lelógó drapériát is az üvegezett fatokok elől, tisztítási okokból kifolyólag. Azon idő alatt, míg a függönyök mosódnak-szárítódnak-vasalódnak, és még nincsenek a már megtisztított ablakok fölött pihenő karnisokon, valahogy olyan meztelenné válik a szoba. Üres, pucér, kopár... Rideg... Meztelen... Olyan komoly diszkomfort-érzetem támadt, hogy még...

Viszont, a csillogóra-láthatatlanra tisztogatott ablaküvegekhez frissen mosott, vasalt, jó illatú függönyök dukálnak - és megéri az a kis idő, míg a belátás kilátástalanná válik ;)

Felöltöztettem tehát az ablakokat. Szépek. Otthonosak. Szeretem :)

Szólj hozzá!

Címkék: otthon vegyes

A bejegyzés trackback címe:

https://karcok.blog.hu/api/trackback/id/tr562358604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása